Često Postavljena Pitanja
KOJI NAČINI PREUZIMANJA PORUDŽBINE SU DOSTUPNI?
Najlakši i najbrži način da primite svoju porudžbinu je putem kurirske službe koja dostavlja Vaš paket na kućnu adresu. Ukoliko ste na teritoriji Beograda, možete doći na našu adresu i lično preuzeti Vašu porudžbinu. Molimo Vas da, ukoliko želite lično da preuzmete proizvod, nas kontaktirate kako bismo proverili dostupnost željenog proizvoda i pripremili ga za preuzimanje.
DA LI MOGU PORUČITI ROBU VAN SRBIJE?
Možete naručiti, ali nažalost robu možemo isporučiti samo unutar zemlje, tako da željena adresa za dostavu robe mora biti u Republici Srbiji.
DA LI MOGU PORUČITI ROBU NA FIRMU?
Naravno! Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke firme (ime, adresa, PIB) u napomeni.
KOJI JE ROK ZA ISPORUKU PORUDŽBINE?
Ukoliko imamo Vašu robu na stanju i odabrali ste način plaćanja pouzećem, šaljemo Vam porudžbinu istog dana. Rok za dostavu zavisi od kurirske službe, ali uglavnom iznosi od 1 do 5 radnih dana za celu Srbiju.
Ukoliko ste poručili personalizovan proizvod ili proizvod koji trenutno nemamo na stanju, potrebno nam je još dodatnih par dana za realizaciju porudžbine, te je rok isporuke na njih 7 do 10 radnih dana. Informacije o roku isporuke za svaki model možete pronaći u odeljku "dodatne informacije".
Ukoliko ste poručili personalizovan proizvod ili proizvod koji trenutno nemamo na stanju, potrebno nam je još dodatnih par dana za realizaciju porudžbine, te je rok isporuke na njih 7 do 10 radnih dana. Informacije o roku isporuke za svaki model možete pronaći u odeljku "dodatne informacije".
NA KOJI NAČIN MOGU DA IZVRŠIM PLAĆANJE?
Prilikom naplate možete odabrati na koji način želite da izvršite uplatu, u zavisnosti od željenog načina isporuke:
•plaćanje pouzećem - u trenutku isporuke u gotovini,
•plaćanje platnim karticama - tokom procesa same kupovine na sajtu, nezavisno od načina isporuke,
•plaćanje putem bankovnog računa - uplatom na račun u banci ili pošti.
Ako ste se opredelili da proizvod preuzmete lično na našoj adresi u Beogradu, plaćanje se vrši u gotovini.
•plaćanje pouzećem - u trenutku isporuke u gotovini,
•plaćanje platnim karticama - tokom procesa same kupovine na sajtu, nezavisno od načina isporuke,
•plaćanje putem bankovnog računa - uplatom na račun u banci ili pošti.
Ako ste se opredelili da proizvod preuzmete lično na našoj adresi u Beogradu, plaćanje se vrši u gotovini.
DA LI JE KUPOVINA PREKO INTERNETA SIGURNA?
Kupovina preko interneta je sve popularniji izbor potrošača u celom svetu, a u prethodnih nekoliko godina se trend ubrzano širi i na našim prostorima. Plišani meda garantuje bezbednost Vaših ličnih podataka, kvalitet i autentičnost proizvoda u našoj ponudi.
KAKO MOGU NARUČITI ŽELJENI PROIZVOD?
Kupovina preko naše internet prodavnice je vrlo jednostavna. Kada ste našli željeni proizvod koji biste voleli da naručite, odaberite boju/dezen, količinu i kliknite na dugme "Kupi". U nekoliko brzih koraka izvršićete kupovinu, a kroz nekoliko dana možete uživati u svom novom auto sedištu.
DA LI MI JE POTREBAN NALOG KAKO BIH PORUČIO/LA?
Nije potreban nalog kako biste vršili kupovinu kod nas, možete se prijaviti i kao gost. Ipak, kreiranje naloga olakšava kupovinu, ubrzava proces naplate i otvara nove mogućnosti - možete sačuvati adrese, ostavljati utiske za buduće kupce i praviti liste želja. Takođe možete poručiti i putem telefona, na broj 063 488 881.
DA LI MOGU DA PROMENIM ILI DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
Već poslatu porudžbinu možete otkazati u pregledu porudžbine na Vašem nalogu. Ukoliko je Vaša porudžbina već u kurirskoj službi, možete odbiti da primite istu. Ukoliko biste voleli da promenite željeni dezen, boju ili model auto sedišta, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona, kako bismo na vreme promenili sadržaj Vašeg paketa.
KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE ZA KUPLJENI PROIZVOD?
Svako pitanje vezano za proizvode možete uputiti nama na e-mail info@plisanimeda.rs ili telefon, ako imate razloga za zamenu ili servis nekog proizvoda.